środa, 5 czerwca 2013

:)



Cześć ;)
Dzisiaj ze szkoły wróciłam trochę wcześniej niż zawsze. Miałam 5 lekcji, a w tym na trzech godzinach apel, ponieważ w naszej szkole był organizowany dzień niemiecko-polski .Przedstawialiśmy czerwonego kapturka, byłam narratorem.Apel wyszedł bardzo fajnie, były różne nagrody i zabawy. Jak wczoraj pisałam dzisiejszy post będzie o nowych rzeczach w mojej szafie . A wieczorem opowiem wam, o wyspie tropicalnej w Berlinie. Oto kilka zdjęć nowych rzeczy, mam nadzieje że się spodobają :

  





Pierwszą bluzkę kupiłam dzisiaj w reserved, dałam za nią 60zł.
Drugie buty kupiłam na allegro, są na mnie trochę za duże i leżą w szafie.
Trzecią koszule kupiłam w galerii, ale nie pamiętam jak się sklep nazywał i dałam za nią 70zł.
Czwartą koszule kupiłam w reserved i dałam za nią 80zł.
Piątą katane kupiłam na allegro za 80zł.
Szóste buty są stare już ale postanowiłam je dodać, dałam za nie 250zł.
Torba z adidasa, kupiona do szkoły, kosztowała 190zł.
Następne buty, kupione także na allegro, dałam 250zł.

7 komentarzy:

  1. Te niebieskie buty wyglądają troszkę jak vansy :)
    różowiutkie coversy śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy, wszystkie!!! :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ; D
    Nominuję cię do Liebster Blog Award! Więcej info na moim blogu.
    http://karusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne obuwie, a także odzienie. ^.^ Punkt, za dobry gust. :D
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com







    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń