czwartek, 21 marca 2013

nanannananan ^^.

Cześć, wiem że już pisałam posta, ale nudzę się w domu, mamy nie ma bo pojechała do fryzjera. Bardzo was mało ;c Mam jedynie dwa komentarze ;c Wiem, to nie wasza wina, tylko moja, nie wchodziłam tu często. PRZEPRASZAM WAS ZA TO ; * 
Zbieracie kapselki od tymbarka ? Ja tak, postanowiłam wam pokazać ile ich mam. Niestety nie powiem wam ile ich jest, bo nie chce mi się liczyć. Może kiedyś napisze ile ich mam. a oto zdjęcia : 










A jutro, lub w sobotę dodam zdjęcie moich ciuchów, nie wszystkich oczywiście, ale jakieś wstawię ; )

6 komentarzy:

  1. Jeeej . *.* Jak dużooo . ♥ Musiałaś ich sporo wypić . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miły komentarz :)
    jej, faktycznie caaała góra :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz to ci swoje oddam ;* ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zbieram ze swoim mężczyzną kapsle i mam na nie ciekawy pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahhaa :D Oj Aniu <3
    Masz ich bardzo dużo, oj masz ..
    Wczoraj zaczęłam je czytać , ale odechciało mi się ;/
    Jest ich tak bardzo dużo ;<
    Gratulacje ! ;*** <333

    OdpowiedzUsuń