sobota, 30 marca 2013

święta, święta : D

Cześć, jak tam przygotowania do świąt ? ;> u mnie bardzo nerwowo, ale dajemy radę. Wczoraj pisałam że spróbuję dodać filmiki, ale niestety nie ładują się ;cc . Ale wróćmy do świąt, może dostaniecie coś na święta ? ;> Bo ja dostane skarbonę *.* Ale niestety przyjdzie po świętach ;cc jak już będę ją miała to pokaże, a teraz tylko mogę wam podać link :
http://allegro.pl/swinka-skarbonka-szklana-duza-prezent-na-komunie-i3120518622.html
Ja biorę tą do zbicia, bo chce nazbierać trochę kasy na wakacje ; ) A teraz pokaże wam zdjęcia, niestety nie zrobiłam całemu jedzeniu na święta, ponieważ za dużo tego jest. Ale oto kilka zdjęć : |




Życzę wam bogatego króliczka ; **

19 komentarzy:

  1. Dostałam już prezent , taką świnkę . :D
    Fajne zdjęcia .:)
    Wesołych ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog
    Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :P Obserwuje + zapraszam do mnie: korneliakowal097.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołej Wielkanocy.!.
    Ps.Świetny blog.

    Zapraszam na mojego :
    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej , smakowite zdjęcia :D Hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam , mniam . ;d
    wesołych świąt ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt :D K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt :D K.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada smacznie :)
    obserwujemy? jak tak to zacznij
    i-checked-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I wzajemnie - Wesołych Świąt :)
    Zjadłabym takie ciasto. Wygląda prze smacznie *.*


    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych ;)) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy kolejny post???????????

    OdpowiedzUsuń